czwartek, 14 maja 2015

ZAPRZYJAŹNIĆ SIĘ?      
(J 15,9-17)
...To jest moje przykazanie, abyście się wzajemnie miłowali, tak jak Ja was umiłowałem. Nikt nie ma większej miłości od tej, gdy ktoś życie swoje oddaje za przyjaciół swoich. Wy jesteście przyjaciółmi moimi, jeżeli czynicie to, co wam przykazuję. Już was nie nazywam sługami, bo sługa nie wie, co czyni pan jego, ale nazwałem was przyjaciółmi, albowiem oznajmiłem wam wszystko, co usłyszałem od Ojca mego...


Jezus nazywa Apostołów swoimi przyjaciółmi i wcale nie ukrywa jak to się stało, jak się zaprzyjaźnili... SŁUCHALI JEGO SŁOWA!!!
Jeśli ciężko Ci  żyć wiarą... trwać w łasce... kochać innych... to znaczy, że jeszcze jesteś na ETAPIE SŁUGI...
TRWASZ W PRZYMUSIE...!?
TO NIC!!! Jeśli WSŁUCHASZ SIĘ W SŁOWA PISMA ŚWIĘTEGO, ZAPRZYJAŹNISZ SIĘ Z JEZUSEM.

Odkryjesz, że On życie za CIEBIE oddaje... Poznasz piękno EWANGELII – ODNAJDZIESZ SIŁĘ! DO SZCZĘŚCIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz