środa, 13 maja 2015

Więcej niż Robin Hood!


J 16,12-15
Gdy przyjdzie On, Duch Prawdy, doprowadzi was do całej prawdy. Bo nie będzie mówił od siebie, ale powie wszystko, cokolwiek usłyszy, i oznajmi wam rzeczy przyszłe. On Mnie otoczy chwałą, ponieważ z mojego weźmie i wam objawi. Wszystko, co ma Ojciec, jest moje. Dlatego powiedziałem, że z mojego weźmie i wam objawi.

Duch Święty na którego czekamy jest Bogiem który jest rozrzutny... Jego wyjątkowość polega na tym, że posiada wszystko czego nam potrzeba do szczęśliwego życia... Ma tylko jeden problem!!!
Naszą WOLNĄ WOLE, która w połączeniu z JEGO MIŁOŚCIĄ ma moc OGRANICZYĆ BOGA...
On chce nam dać:
Miłość, Radość, Pokój, Cierpliwość,  Łaskawość, Dobroć, Uprzejmość,  Cichość, Wierność, Skromność, Wstrzemięźliwość, Czystość...

Ale, aby te dary dostać trzeba pokazać, że ich pragniemy – PRAGNIESZ? PROSISZ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz