czwartek, 7 maja 2015

Z Ewangelii wg św. Jana J 15,9-11
Jezus powiedział do swoich uczniów: Jak Mnie umiłował Ojciec, tak i Ja was umiłowałem. Wytrwajcie w miłości mojej! Jeśli będziecie zachowywać moje przykazania, będziecie trwać w miłości mojej, tak jak Ja zachowałem przykazania Ojca mego i trwam w Jego miłości. To wam powiedziałem, aby radość moja w was była i aby radość wasza była pełna.


Potężna MIŁOŚĆ. Jestem umiłowany Bożą miłością. Jak Ojciec Mnie kocha, tak ja kocham ciebie – taką prawdę dziś przypomina mi Jezus. Prawdę, która powinna mnie pobudzić do prawdziwego życia. Dlatego, żeby tak było, to muszę w to uwierzyć. A wiarę przełożyć na czyny miłości.
„Kochaj i rób co chcesz” – mówił św. Augustyn. Kochaj, to znaczy miej Boga w sercu. A Przykazania to szansa, nie problem. To konkretne przełożenie miłości z serca na miłość w czynie. Takich uczniów pragnie mieć Jezus.

I jeszcze jedna myśl – dziś pierwszy czwartek miesiąca – pomódl się za kapłanów i o powołania. Niech ci uczniowie Mistrza będą mieli pełną radość z POWOŁANIA. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz